Hareket Farenin sol tuşu ile karakterini hareket ettirebilirsin. |
Saldır Rakibe iki kere tıkla veya boşluk tuşuna bas ,bu sayede bir rakibi hedefleyebilip ona saldırabilirsin. |
İkincil saldırı Bir yaratık seç ve farenin sağ ve sol tuşlarını aynı anda kullan veya Z-tuşuna basarak ikincil saldırıyı başlat. |
Yakınlaştırma/Ekran Döndürme Ekranı büyütmek veya küçütmek için fare tekerleğini döndürün. Karakterin görüş açısını değiştirmek için sağ fare tuşuna basılı tutarak imleci hareket ettir. |
Mini harita Mini haritaya sol fare tuşuyla tıklarsan, hareket edebilirsin. Çevre ile ilgili kısa bilgilere de mini harita üzerinden ulaşabilirsin. |
Herhangi bir yaratığı seç ve yakalanabilirlik sembolü olup olmadığına bak. Herhangi bir yaratığı seç ve yakalanabilirlik sembolü olup olmadığına bak. |
2.Yaratığa saldır Yaratığa yaşam puanı sarı renge ulaşana kadar saldır. |
3.Yakalamak yeteneğinin kullanımı Yaratığı yakalamak için 'yakalamak' yeteneğini kullan. |
4.Yakalama işlemi başarısızlıkla sonuçlanırsa Eğer yakalama işlemi başarısız olursa ,yeteneğin tekrar dolmasını bekle ve bir kez daha dene. |
Evcil Hayvan seçimi ve temel yönetim şekilleri. Bireysel kontrol için F1-F3'e bas. |
CTRL+Sol klik bir hayvanı seçer. |
Gelişmiş yönetim : Hayvanlar otomatik olarak kendilerine en yakın olan belirli hedeflere saldırabilirler. |
NosMateler anında bütün aktivitelerini sonlandırırlar. |
NosMate oyuncuya katılır |
Hayvanlar belirlenen bir bölgeye giderler. |
Eğitim ile karakter istatistikleri kalıcı olarak yükseltir. Yetenekler Eğitmen Calvin'den öğrenilebilir. Eğitim için belirli bir meslek seviyesi ve belirli miktar para ile KP lazımdır. Bir yeteneğin iki tipi vardır - başlangıç ve ileri seviye Başlangıç tipi ileri seviye için bir ön şart değildir. |
Yetenek karakterlerin sahip olduğu uzmanlıktır. Temel yetenekler belirli bir seviyeye , KP(Karakter Puanına) ve altına ihtiyaç duyarlar. Her tip karaktere seviye yükselmesinde 2 KP verilir. |
|
Yetenekler hızlı seçime konulabilir. |
Yetenekler silinebilir. Yetenek silinmesi durumunda KP artışı olur belirli miktar para harcanır. |
Eşya üzerine sağ ile tıklayarak özelliklerini ve eşya hakkındaki bilgileri görebilirsin. |
|
"Eve dönüş tılsımı" seni şehre geri döndürür. Oyun geri dönmeden önce bulunduğun en son noktayı hatırlar. |
"Geri dönüş tılsımı" seni " eve dönüş tılsımını" kullandığın noktaya geri döndürür. |
Az bulunur eşyaları elde etmek için Gillion taşlarını geliştir. |
1.Baş koruması 2.Aksesuar 3.Uzmanlık kartı 4.Gerdanlık 5.Ana silah 6.Zırh 7.İkincil silah 8.Eldiven 9.Yüzükler 10.Bileklik 11.Ayakkabı 12.Tılsım 13.Periler 14. Kostüm Şapkası 15. Kostüm |
Besin kaynakları Yemek sadece dinlenme esnasında YP ve BP değerlerini rejenere etmek için tüketilebilir. |
Aperatif Aperatif tipi yemekler her zaman YP ve BP değerlerini rejenere etmek için tüketilebilir.Ancak diğer yemeklere oranla burada rejenere edilen YP ve BP değerleri miktarı azdır. |
Sıcak yemek Sıcak yemekler anlık YP ve BP limitini yükseltirler. |
Evcil hayvan maması Mamalar evcil hayvanın tecrübe puanını ve sadakatını yükseltirler. |
Aynı eşyalardan az bulunurluk göstergesi taşıyan fark edilir derecede farklı özelliklere sahiptir. Az bulunur eşyalar belirli şartlarda bulunurlar, oyuncular bu eşyaları bulmayı deneyebilirler. |
|
Az bulunur seviyeler -2 den 7 ye kadar mümkündür.€ |
Hoş geldin!
Hepsini mağlup edeceğim!
Güven bana!
Gillon taşları arıtıcılar ile değiştirilebilir. 3 tip arıtıcı vardır.Arıtıcı satın aldıktan sonra iki kere tıklarsan 1 Gillon taşı kaybolur ve yerine arıtıcı tipine göre başka şey gelir. |
Savunma ve saldırı değerlerinin iyileştirilmesine güçlendirilme denir. Güçlendirme Teoman Topp'da öğrenilebilir.
|
Geliştirme ne kadar yüksekse, özel efekti o kadar etkileyici gözükür. |
Saldırı defans değerlendirmesi +2 ile saldırı değerlendirmesi +5
(Saldiri değerlendirmesi - defans değerlendirmesi)= 3 değer farkı uygulanacak. |
Saldırı seviyesi +5 ile
+2 saldırı defans değerlendirmesi ile +5 saldırı gücü
saldır
Yuvaya dönüş çanı ile direk olarak Mini Ülke'ne dön. Mini Ülke çıkışı sonrası karakterin yuvaya dönüş çanını kullandığın noktaya geri döner. |
|
Mini-Land durumu/yeri |
Evcil hayvanın çağırımı/değiştirilmesi/bırakılması Evcil hayvanın oyuncuyu takip edip etmeyeceğine bu karar verir. |
Çeşitli aletler,araçlar |
|
Aletler,araçlar üzerine iki kere tıkla |
Gerekli malzemeler ile istenilen eşyanın üretilmesi her zaman mümkündür. Aletler,araçlar YZK'lerinden her şehir içerisinde elde edilebilir. |
İnce altın gerdanlık
Gerekli Svy. : 14
Maksimum Seçenek Seviyesi :1
Maksimum Seçenek Sayisi : 0/2
Seçenekler ekle Aksesuarda maksimum opsiyon seviyesi = Eklenebilir Cellonların maksimum seviyesi. Bir aksesuarda maksimum seçenek sayısı = Eklenebilecek maksimum celleon sayısı. Her Cellonun 1 den 10 a kadar belirli bir seviyesi vardır. |
||||
Seçenek sayısı Cellonların seviyelerine göre değişir
|
Artı Yetenekler temel yetenekleri geliştirir Yetenek eğitimini teknik destek merkezinde alırsın. |
Aynı gruba ait artı yetenekler aynı anda kullanılamazlar. |
Artı yetenekler çok etkili! Artı Yetenekler ile geliştirdikten sonra yetenekler değişir. |
|
|||||||||
|
Bu yaratık vereceği muhtemel hasarın %15 ini ekstra hasar vermek için karanlık enerji elementine dönüştürüyor. |
|
Element/Direnç Element saldırı hasarı = Hedefin element toplamı - Hedefin direnç toplamı |
|
Işık saldırısının sadece %5 i değerlendirilebilir. |
|
Ateş saldırısının sadece %28 i değerlendirilebilir. |
|
Oyuncuların başlangıçta elementleri yoktur.Bir element elde etmek için periye ihtiyaç vardır. |
Harmanlama Malcolm Mix'de öğrenilebilir. Ayakkabıların ve eldivenlerin dirençlerinin birleştirilmesine direnç harmanlaması denir. Aynı kategorideki eşyalar ile harmanlama yapılabilir. (Eldive-Eldiven /Ayakkabı-Ayakkabı), ve 2 eşyadan harmanlama başına 1 eşya oluşturulur. Harmanlama için Gök nehri toprağına ve belir bir miktar altına ihtiyaç vardır. Başarılı şekilde harmanlanan eşyaların ibarelerinde "Basit-"/ "Çiftharmanlı" gibi ifadeler belirir. 6 kereye kadar harmanlama mümkündür. Ne kadar çok harmanlama yapılırsa bir sonraki harmanlamada başarısızlık ihtimali o kadar artar. |
BÖLÜM |
NosTale hikayesi ana ve yan bölümlerden oluşuyor,sıralaması şu şekilde:1-1,1-2,1-3,2-1,2-2. |
Uzay-Zaman görevleri (Kahramanın Uzay-Zaman taşı) |
Kahramanlık görevleri bir bölümdeki bütün Uzay-Zaman görevleri tamamlandığı zaman yapılabilir.Bir sonraki bölüme devam etmek için kahramanlık görevini tamamla. |
Yapıları yükle
1) İnşaat planı al. |
Bir depo nasil kullanılır.
1)Deponun yakınına git ve depoyu seç. |
Yapıları sil
1) Mini Ülke penceresini aç (L) |
1)Görev haritası bilgisi : Oyuncuya o andaki yerini ve çevresini gösterir. 2)Sağlık / YP : YP değeri 0 a düşere görev başarısızlık ile sonuçlanır. 3) Puanlar : o anki görev puanları bilgisi 4)Görev bitirme şartları: Görevi bitirmen için gerekli olan şartlar.Bu şartlar değişebilirler. 5)Zaman göstergesi: Görev için gerekli zaman sınırı, gösterge 0'a ulaşırsa görev başarısızlıkla sonuçlanır. |
Peri nedir? Periler element güçlerini kullanırlar ve sahiplerine bu element güçlerini verirler. Bir peri 4 farklı element gücünden birisini kullanır: Ateş,Su,Işık ve Karanlık Enerji. Oyuncu saldırısını perisinin elementi olan element ile başlatırsa perisinin element değeri oranında fazla hasar verir. |
Nerde peri bulabilirim? Ateş perisi : Seviye 25 kahramanlık görevi Su perisi : Seviye 33 kahramanlık görevi Işık perisi : Seviye 41 kahramanlık görevi Karanlık enerji perisi : Seviye 45 kahramanlık görevi |
|
||
|